Apokalipsa
zbir proroctw i przepowiedni...
FAQ  ::  Szukaj  ::  Uytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci  ::  Zaloguj


Chcesz schudnąć przed Sylwestrem?
Kup Teraz a 30 dniową dietę otrzymasz za darmo!
Tylko 137 zł TRIZER + indywidualna dieta
Meizitang pomógł, działał dobrze - przyznaje, ale nieste

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Apokalipsa Strona Gwna » Trzecia Wojna wiatowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 735
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Nie 12:12, 06 Kwi 2014    Temat postu: Meizitang pomógł, działał dobrze - przyznaje, ale nieste

Co ma do tego opinia innych?
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie opuszczajcie topiku, dziewczyny! Ksiazeczki dr.Dabrowskiej bardzo polecam,jak gdzies dostaniesz to warto korzystac z tyh przepisow i wlaczac je na tydzien badz dwa w miesiacu-zauwazysz takze efekty na swojej skorze,wlosach
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie wygłupię się, tak? [link widoczny dla zalogowanych] Zdania o niej nie zmieniłam, jest śliczna i też chciałabym tak wyglądać.
ponoć jest bardzo smaczny ( i w dodatku zdrowy ) A u mnie dolegliwości rozkręcają się, mam mdłości, piersi dość mnie bolą, boję się cieszyć, w poprzednich ciążach na dobranoc głaskałam brzusiu i zawsze coś powiedziałam fasolce teraz tego nie robię, bo się po prostu boję przywiązać do Niej Na parapiecie i koło okna w lato mam z 5 pająków które się rozmnażają ! [link widoczny dla zalogowanych] Mona007 - opij się mineralką ( ewentualnie z winkiem ) to mniej sie zmieści do żołądka [link widoczny dla zalogowanych]
a powiedzcie mi, ile czasu po zdjęciu aparatu trzeba chodzic o kulach? już byłam dwa razy na żaglach i jeszcze raz pojedziemy z mężem, wprawdzie na weekend tylko, ale zawsze to razem fajnie. Jedno zakończenie miesiąca już w tej firmie przeżyłam, to wiem. Może to śmieszne ale nic na to nie poradzę. Ciężkość kołą zamachowego jeden ma 14 drugi 13kg wiec róznica niewielka Dbam o zdrowie czy coś. ile razy w życiu byłam zadowolona z obcięcia, i czego się nasłucham od znajomych, wszyscy tylko czekają, żeby odrosły
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja stosowałam i nic mi nie pomogły Pewnie kupiłaś je na ALLEGRO.
[link widoczny dla zalogowanych]
czy jest cos co pozwoli mi na zawsze sie pozbyc tego paskudztwa?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Co do wagi - ważę, ile ważę, 58 było po Nowym roku, ważyłam się z ciekawości i mąz mnie nastraszył, że tyję. [link widoczny dla zalogowanych] Robi nam się tu giełda pomysłów.
Nie mozna wszystkich sadzic jedna miara,owszem pelno jest Turkow,ktorzy lby sobie pourywali tak sie za laskami ogladaja,ale cz tylko oni? Właśnie zaczynają dobrze wyglądać Tak się do niego przyzwyczaiłam, a własciwie moje włosy ... gość122 i Kasia8529 udajcie się do szpitala może jakies przepisy na sałatki? [link widoczny dla zalogowanych]
Jego długość wynosi 1-1,8 cm (wraz z odnóżami nawet do 8 cm). witajcie. gibbonka, nawet niewiesz, że jesteś użyta do celów ich reklamy, zobacz: Poza tym zniekształca palce. Teraz się ocieszam, że pewnie oni są już przyzwyczajeni do pewnego kompfortu i droższych cen. Im tylko zależy na kasie... Jak ktos wie to prosze o namiary.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W każdym bądz razie odradzam,mi się podoba Wiktoria ,jakoś tak lepiej brzmi,choć to też trochę oklepane,ale córci bym dała Wiktoria.....
[link widoczny dla zalogowanych]
Ehh powoli zaczynam żałować tej decyzji
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie jest ani zaborczy ani przesadnie zazdrosny. [link widoczny dla zalogowanych] Postaram się pomóc.
wprawdzie to jest topik o klinice na Zamenhoffa, ale to pewnie podobnie jest. Malwina to prawda, znam osoby którym Sedomix bardzo pomaga. SKŁAD: Jednak to nie znaczy ze jest beznadziejny. Mi jakiś czas temu zaczęły wypadać włosy. [link widoczny dla zalogowanych]
ja mam w sobie pełno powera ale jakos nie moge sie z łóżka ruszyć, dobrze mi tu... wyznam teraz że to miłość od pierwszego spojrzenia Reszta dziewczyn, z ktorymi mozna sie dobrze dogadac, pracuje...wiec spotykamy sie bardzo rzadko. echh. To ja często jestem zmuszona kierować kobiety na terapię z racji wykonywanego zawodu a teraz sama mam się znaleźć wśród tych kobiet? Dlatego miedzy innymi wyjechalam z Polski.A Ty co,znajdziez zone i mysisz,ze bedzie ulegla wobec Ciebie ?Zycze Ci teg o z calego seca.W kazdym razie ja,dla mojego Turka jestem ksiezniczka.I zycze Ci,zebys Ty byl szzesliwy tak,jak ja. Dzięki jednak bardziej chodzi mi o to co mogę zrobić, aby nie myć codziennie włosów, a żeby wyglądały ładnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Żeby nazwać kogoś głupim trzeba mieć ku temu powody , a ja w żadnej mojej wypowiedzi nie dałam ci podstaw byś mogła tak o mnie myśleć .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kolego to jest wina logistyka!anie kierowcy i nieopowiadaj ze chlopaki sa pijani!
[link widoczny dla zalogowanych]
I naprawdę warto. standart na tym forum...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
chyba że chcecie bez polskich liter?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale mamy dobrze z tymi Przyjaciółkami tyle razy muszą wysłuchiwać naszych bzdur Moja ma już męża i dziecko, a więc trochę jakby inne problemy, ale zawsze ma czas i może nie zawsze dobre słowo ale najważniejsze, że mnie wysłucha No i mówi do mnie często Szczęść Boże Siostro [link widoczny dla zalogowanych] Strzyżenie i baleyage to koszt min.
Dziewczyny dzielcie sie swoimi wrazeniami z fotoodmladzania,czy to rzeczywiscie pomaga. Na atkinsie czuję sie dobrze, nawet bardzo dobrze, jestem przed @ a wskazówka wagi nie poszła w góre,więc jest ok!! Może jak będziesz jutro źle się czuła to nie bierzL. Bardzo dobrze! a może inny polski napój... [link widoczny dla zalogowanych]
Cześć Po prostu - TRAGEDIA T R A G E D I A T R A G E D I A Jakie sa przeciwskazania do tego zabiegu? ZADEN z nich nie jest szczery ZADEN!!! norprolac. 2. Zazwyczaj na późny obiad jest pomidorowa z makaronem, schabowy z ziemniakami i sosem, a na deser ciastko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 735
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Nie 12:13, 06 Kwi 2014    Temat postu: śmieje się gdy ktoś

I odchodzi prowizja dla biura, jak mas zbezposrednio przez neta!
[link widoczny dla zalogowanych]
Nikt mi nie chce uwierzyć, że domowymi sposobami da się z czarnulki przerobić na śliczną paseczkowaną blondi ale niedoświadczonym panion takiego typu samodzielnych eksperymentów nie polecam, bo może się to niefajnie skończyć.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wierzę w pana. [link widoczny dla zalogowanych] witajcie
A teraz już mam dość tego farbowania, bo mimo, że delikatna ta szamponetka i bez amoniaku, to widzę, że mam zniszczone włosy, nie układają się i jak je umyję to prawie wcale się z nich woda nie wyciska, jak by były zaraz po płukaniu suche O_o Myślę, że przez to nie moge się pozbyć koloru, szamponetka przez to co zrobiłam zadziałała jak trwała farba... Dretwieje mi i to bardzo. Od stycznia 2010 do konca maja 2010 zarobilem 5.500zl. Witam, szukam Niani dla 7 miesięcznej dziewczynki w okolicy Karłowice, Psie Pole. nie dostalam fotek [link widoczny dla zalogowanych]
Kim jest Wacek? Może nie zjem tyle co piszesz,ale będę jadła to co piszesz Pytałam koleżanek i wszystkie powiedziały ,że śniadanie jest bardzo ważne.Musi być porządne,bo potem i tak nic już nie zjesz.Chyba,że się zmusisz.Jak bierzesz na czczo to będzie Cię mdliło zawsze.Musi być pieczywo z czymkolwiek.Wtedy podobno nie odczuwa się mdlości.Ja tego nie wypraktykowalam ,bo ja zawsze jadam śniadania.Możesz usmażyć sobie jajko na wodzie i suchą bułę opchnąć ,ale zawsze podobno musi być pieczywo z rana jeżeli chcesz wyeliminować mdlości. Blahahaha,posikalam sie...hahahaaha no cos w tym jest ze strach ma wielkie oczy.Biedny katnik, hahaha ,ale za ten wpisik saaarna powinnas dostac nagrode hmm...coś mało dziewczyn z problemem co się nazywa PROLAKTYNA!? 163 cm, 53 kg i Duże D 75 ( tez wolałabym 70 ale wtedy musze kupowac E..) ostatnio postanowiłam się wziąć za moje cycki i schudłam ok 5 kg ( ważyłam 58- 59) stosuje kremy na rozstępy- ujędrniają skórę i spalają tłuszcz i ogólnie ją wzmacniają .. -jedne dziewczyny chwalą, drugie ganią
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No to kobieta w okienku daje Wam jedną próbkę i taką kartkę na dane i godzinę pobrania.
[link widoczny dla zalogowanych]
Żeby nazwać kogoś głupim trzeba mieć ku temu powody , a ja w żadnej mojej wypowiedzi nie dałam ci podstaw byś mogła tak o mnie myśleć .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Plissss
[link widoczny dla zalogowanych]
Byłam u różnych fryzjerów- Pietrzyka nie polecam mówiłam mu żeby mi nie dawał na włosy preparatów, bo będą śliskie i się przetłuszczą zaraz,ale on wiedział lepiej i dał mi jakieś gówno -oprócz tego że po 2 tygodniach się nawet nie układały. Margatek?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po drugie moj organizm przez lata nauczony tej kolei rzeczy,broni się przed normalnym zywieniemNawet na niezbyt duze porcje reaguje mdlosciami i torsjami a w przypadku nie zwrocenia biegunka i bolem brzucha.I tu zdrowe odzywianie i dostarczanie organizmowi tego co potrzebuje nie wystarczy. [link widoczny dla zalogowanych] Znam babki od nas młodsze a po solarium, które są juz pomarszczone i stare na facjacie.
Wiesz wydaje mi sie ze nawet przy największych staraniach partnera albo partnerki nie da rady dotknąć tak daleko ja 2 litry. wyznam teraz że to miłość od pierwszego spojrzenia Idz na zdrowie i uroda. Czy to prawda, że jak raz zacznie się piaskować zęby to potem trzeba powtarzać zabieg regularnie? Pozdrawiam. [link widoczny dla zalogowanych]
dostalam po dwoch od wziecia pierwszej tabletki a nie chce miec mniej . Udało się po 7 latach, mam ochotę góry przenosić, ale wiem, że nie mogę dźwigać Martwi mnie tylko ten krwiaczek na macicy, mam nadzieję, że sam się wchłonie... - boje się kiedy np. Kosowie z Mysłowic Opola Czestochowa to słabe d**y - Słabi psychicznie Można sobie dać z nimi radę. Można wydać majątek na zdrową żywność, zioła, bio-preparaty, bez efektu! wredna położna powiedziała, że każda rodząca dostaje ból na swoją miarę i że z bólu jeszcze nikt nie zemdlał...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tyle, że dzisiaj też trochę słabo (zaraz idę poćwiczyć) i trochę przeszkadza mi przyspieszone bicie serca.
[link widoczny dla zalogowanych]
W katowicach salonów fryzjerskich jest ogromna ilość... Ja też szukam profesjonalnego i sprawdzonego fryzjera.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam dylemat i jeśli ktoś miły będzie mógł mi dopomóc to będę ogromnie wdzięczna za pomoc. [link widoczny dla zalogowanych] To ja nie wiem, może zrób test ciążowy, albo beta hcg z krwi jak masz przypuszczenia??
Kasiulla 16 nie mash sie czego bac ze ci sie bedzie paprał czy sie urwie jak bedziesz oniego odpowiednie dbala to nic sie nie stanie oczywisce ze jak nie ebdzie przemywac czy cos to on sie bedzie paprał wiec dlatego czesto trzeba go przemywac..:d i co do studia to mahs calkowicie racje tam jets najlepiej ja pzrekluwalam na chmielnej 21..suuper tam je pozdroo 600 Wciąż łudzę się, że znajdę jednak gin-endokrynologa ale to chyba nie we Wrocławiu. Mam 14lat , 168,5 cm i waze 55kg. Zadnego białego ani czarnego!! i w związku z tym mam także problem niedługo studniówka, wypadałoby coś ładnego z nimi zrobić najlepiej jakiś kok, jakoś związać, nie wiem na co dzień noszę rozpuszczone i jest wszystko ok, jestem z nich dumna ale nie mogę w internecie znależć żadnej fajnej fryzurki na studniówkę nikt nie ma żadnego pomysłu...? [link widoczny dla zalogowanych]
Carlo Biani - masakra ja tez walcze z szóstka,dzis...9-10 dzien,teraz nie wiem,pisze z pracy,jest ciezko,ale mam nadzieje,ze przebrne.pozdrawiam! Twarz sie zmienia, przez cale zycie. Dzisiaj miałam już program gdzie się chodzi pod kątem 2% potem 3 a później 4 i tak co kilka minut zwiększał się lub zmniejszał. Jeśli sobie dajecie szanse na poprawki to dajcie ją innym. Prawie w ogóle nie spałam. I nie mylcie Turków z Arabami bo to dwie odrębne sprawy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mój ślubny obiera młode ziemniaki i pyta sie czy chcę.
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mam BT Option 2 za ok £16.00 - 18.00 za miesiac, mozna dzwonic na local i national numbers za darmo wieczorami i w weekendy, wiec jak sie kupi karte TelcoEurope czy jakas inna to tylko z karty sciaga troche kasy jak sie dzwoni do Polski przez numer londynski na przyklad, a net mamy na razie przez modem, AOL za £11.99 nieograniczony czas, etc.
[link widoczny dla zalogowanych]
dobra rzecz, tylko gdzie jej szukać.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dzień 2- zjadłem, już praktycznie nie bolało, dopiero w południe mnie dorwało to znowu pyralginę. [link widoczny dla zalogowanych] W końcu trafiłam na lekarza który chyba się tym zajął.
jak pisalam powyzej mam zapalenie sciegien w obu dloniach. Jakoś o tym jej b. Niestety dobra znajomowsc angielskiego nie jest wystarczajaca we Wloszech, a w szczególnosci jesli chodzi o Rzym. Ogólnie czuje sie dobrze ale straszna ze mnie panikara.... za każdym razem mi to mówi...a poślubie zakaz picia i palenia heh - ale mu sie marzy a i oczywiście nie będę chodziła jak marokanki - tylko mam sie ubierac tak jak ubieram sie na codzien... [link widoczny dla zalogowanych]
Czyms sie zajmujesz, jesli moge o to zapytac? Czy jak byłyście w ciąży chore na tokso to brałyście rovamycyne przez cały czas? ostatnio moja kolezanka usłyszała rozmowe twóc turków w Londynie jeden z nich powiedział ze idzie wyrwac sobie dziewczyne a jak mu nie wyjdzie to zawsze napatoczy sie jakaś Polka, rodowici anglicy tez mają o nas złe zdanie Postaw na profesjonalizm [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam Ja również studiuję, jestem samodzielna, podobno bardzo atrakcyjna, ble, ble, ble... Byłam ostatnio i to przez przypadek w studiu djstyle na osiedlu paderewskiego w Katowicach .Była ładna pogoda ,stwierdziłam ze coś trzeba mieć fajnego na głowie zaproponowali mi kolor i korekt strzyżenia po ostatniej wizycie u berendowicza .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Apokalipsa Strona Gwna » Trzecia Wojna wiatowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
  ::  
fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisio. Programosy   ::  
Regulamin